Missie
De huidige consumptiemaatschappij is niet meer voor mij weggelegd. Nieuwe kleren koop ik nauwelijks, tenzij het van een duurzaam merk is. Anders duik ik liever een tweedehands winkeltje in voor een 'nieuwe' broek of leuk jasje. Mijn plastic tandenborstel van de drogist heb ik jaren geleden al ingeruild voor een bamboe editie en de plastic fles met douchegel heeft plaats gemaakt voor een ouderwets stuk zeep.
Ook de gehaaste maatschappij zoals we die in Nederland kennen, waarin iedereen altijd 'druk' is, probeer ik van weg te stappen. Door bewust mijn tijd in te delen en keuzes te maken vanuit mijn gevoel, in plaats van alleen maar met mijn hoofd. Zowel privé als in mijn werk ben ik continu op zoek naar een juiste balans van wat goed voelt en wat goed doet. Mijn bankrekening moet het hier namelijk ook wel mee eens zijn;)
Mijn leven is hierdoor een stuk rustiger, ik kan veel meer genieten van alles wat ik doe. En dat gun ik meer mensen! Als ik weer een merk ontdek die hier voor mij aan bijdraagt, wil ik het verhaal van dit merk leren kennen en delen. Waar de grote merken dit al heel goed zelf kunnen, zijn er ontzettend veel kleine ondernemers die het lastiger vinden hun verhaal te delen.
Laat ik nu journalist van beroep zijn en heel goed thuis zijn in de online communicatie. Een combinatie waarmee ik deze ondernemers help, door hun verhaal te vertellen en dit verhaal vervolgens naar een groter publiek te brengen.